Abonnementen
Algemeen Onderzoek
Wat is Coravinen hoe werkt het?
Een geweldige manier om ervoor te zorgen dat je nooit zonder Coravin Capsules en bespaar 10% op elke bestelling! Let op: abonnementen kunnen niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.
Coravin's Abonnementenservice is een handig programma waarmee je bestellingen van Coravin Capsules op een aangepast verzendschema ontvangt. Om te beginnen met het ontvangen van automatische leveringen van Coravin Capsules te ontvangen, selecteer je simpelweg de grootte van de verpakking, de hoeveelheid capsules en de frequentie waarmee je ze wilt ontvangen. Het Abonnementsprogramma gaat van start op het moment dat je je eerste bestelling plaatst. Nadat je een bestelling voor het Abonnement hebt geplaatst, hoef je het artikel niet opnieuw te bestellen. De eerste zending wordt in rekening gebracht nadat de betaling is verwerkt. Volgende zendingen worden gefactureerd en automatisch verzonden volgens het verzendschema dat u hebt aangepast. Levering en facturering worden herhaald totdat u besluit uw abonnement te annuleren.
Meld u NU aan en begin met besparen! Winkel op Coravin Pure™ Capsules.
Word ik op de hoogte gebracht van mijn abonnement voordat het wordt verzonden?
Coravin Wij sturen je een e-mail 2 dagen voordat je bestelling wordt geplaatst. Toevoegen csr@coravin.com in uw adresboek of veilige lijst om ervoor te zorgen dat uw ordermeldingen worden afgeleverd.
Beheer van abonnementen
Hoe beheer ik mijn abonnement?
U kunt uw abonnement online opzeggen via het gedeelte Mijn account op de website. Als u wijzigingen wilt aanbrengen, zoals het overslaan van een levering, het aanpassen van de hoeveelheid of het wijzigen van de leveringsfrequentie, neemt u contact op met de klantenservice via csr@coravin.com.
Kan ik mijn verzendschema wijzigen?
Ja, u kunt uw verzendfrequentie wijzigen of een verzending versnellen of uitstellen voor de meeste bestellingen met automatische levering tot 2 dagen voordat de bestelling wordt geplaatst. Neem contact op met Coravin Klantenservice op csr@coravin.com.
Kan ik mijn abonnement opzeggen?
Ja! U kunt uw abonnement op elk gewenst moment online opzeggen of contact opnemen met de klantenservice op csr@coravin.com. U zult geen toekomstige zendingen ontvangen of gefactureerd krijgen, tenzij uw zending te ver in het verzendproces is of al verzonden is. Zendingen kunnen tot 2 dagen voor de geplande verzendperiode worden geannuleerd.
Facturering en betalingen
Hoe word ik gefactureerd voor bestellingen met een abonnement?
De betaling voor alle bestellingen met automatische levering wordt in rekening gebracht op uw creditcard. De totale kosten die voor elke bestelling van je betaalmethode worden afgeschreven, zijn de prijs van het artikel/de artikelen op de dag dat de bestelling wordt verwerkt plus omzetbelasting en bezorgkosten. De bezorgkosten worden bepaald door de verzendmethode die je bij je eerste bestelling hebt geselecteerd.
Hoe kan ik mijn creditcard beheren of wijzigen?
Je kunt je opgeslagen creditcardgegevens verwijderen in het gedeelte Mijn account van de Coravin website. U kunt een nieuw creditcardnummer opslaan tijdens het afrekenen.