Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden je aan over te schakelen op Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Winkelwagen 0

Er zijn geen producten meer te koop

Subtotaal Vrij
Verzending, belastingen en kortingscodes worden berekend bij het afrekenen

Uw winkelwagen is leeg

Hoe VineBase kleine wijnhuizen helpt te floreren en u helpt te winkelen volgens uw waarden

istria winery in croatia

VineBase, een startup in San Francisco, helpt u wijnen rechtstreeks te kopen van kleine, boetiek wijnhuizen die aansluiten bij uw waarden. Wanneer u op VineBase.com landt, wordt u begroet door een schoon, eenvoudig ontwerp met tags zoals minderheidsbezit, gerund door vrouwen, minimale interventie en biodynamische landbouw voor en in het midden-zodat u kunt winkelen volgens wat belangrijk voor u is.

Het idee voor Wijnstok werd geboren begin 2020. Toen Covid voor het eerst toesloeg, leden kleine wijnmakerijeigenaren. Met restaurants en proefruimtes die sloten, kroop wijnmakerijen om e-commerce winkels op te zetten en hun verkoopkanalen te verplaatsen van persoonlijk of groothandel naar direct-to-consumer. "Het was een gekke tijd en we wilden helpen," deelde Vinebase CEO en mede-oprichter, Rachel Woods.

Na slechts een paar zijn we er zeker van, lang Dagen heeft het VineBase -team een ​​website en campagne opgezet met de naam #SupportOurWineries met als doel het bewustzijn te brengen voor wijnhuizen waar de meeste mensen waarschijnlijk nog nooit van hadden gehoord. "We hadden 250+ wijnhuizen bij het platform en een enorme verzameling steun van de wijngemeenschap die het woord op Instagram verspreidde," vertelde Woods ons. "Dat werd de voorloper van VineBase!"

Vinebase -oprichters

Voor Woods en haar mede-oprichters Chantam Duong en Kieran Klaassen (ook VP van engineering), gaat dit over meer dan de consument-dit gaat over het vergroten van de toegang, pionierende transparantie en het creëren van kansen om een ​​betere wijnindustrie te maken voor de wijndrinkers en voor het levensonderhoud van mensen die deze prachtige drank creëren.

Waarom wijnhuizen houden van VineBase

Volgens de Silicon Valley Bank Report, "State of the US Wine Industry 2021", kleine wijnhuizen hebben ongeveer 25% van het marktaandeel. VineBase's hoop is om het kopen en ondersteunen van wijnhuizen rechtstreeks de norm te ondersteunen. In de afgelopen maand (mei 2021) verdubbelden ze het aantal wijnhuizen op het platform dat het huidige totaal op 62 bracht. Waarom zoveel opwinding? “We denken dat door het kopen van directe, wijnliefhebbers een beter beeld kunnen krijgen van de Waarom Achter de wijn - de mensen, het verhaal, waarom die wijn zo smaakt, " gezegd Duong. "We hopen dat Vinebase de thuisbasis wordt voor wijnliefhebbers die een zinvolle band willen maken met wat ze drinken."

Voor een kleinere wijnmakerij met beperkte bronnen is een platform als Vinebase een uitkomst. "Als een klein wijnetiket is het een uitdaging voor ons om consequent te groeien en contact te maken met ons klantenbestand", zegt Madison van Ranch Road Vineyards. "Vinebase verandert het spel volledig door precies dat te doen."

Een positief effect hebben staat centraal in de missie van VineBase. Als bedrijf in het publiek-een bedrijf met winstoogmerk dat ernaar streeft een positief effect of vermindering van negatieve effecten op de samenleving te hebben-streeft het Vinebase-team toe om gelijkheid aan wijn te brengen. "Om dat te kunnen doen, beschouwen we veel factoren in onze acties als bedrijf, en de positieve impact die we kunnen hebben op de samenleving is er een die onze North Star is," vertelde Woods Coravin. "We denken fundamenteel door wijnmakerijen te helpen meer wijn rechtstreeks te verkopen, het is beter voor de industrie, wijnmakerseigenaren en uiteindelijk iedereen die graag geniet van een glas wijn."

Waarom winkelen op Vinebase

Winkelen op VineBase is anders dan winkelen op andere online wijn- en drankmarkt. Ten eerste, door te winkelen op Vinebase, kunnen wijnliefhebbers het levensonderhoud van wijngaarden ondersteunen die geweldige wijn maken, maar niet gemakkelijk te vinden zijn in hun plaatselijke supermarkt of andere online retailers. Ook gaat meer van de aankoop terug naar de mensen die de wijn maken omdat Vinebase geen retailer is - de wijn wordt gekocht en verzonden door de wijnmakerij. Wat de meesten echter van andere manieren onderscheiden om te winkelen voor wijn, is de op waarde gebaseerde winkelervaring. "Je kunt winkelen voor wat je waardeert, met vertrouwen," deelde Woods. "De informatie en verhalen komen rechtstreeks van de producenten, waardoor je beter inzicht krijgt in wie achter de wijn zit." U kunt tags winkelen zoals door vrouwen geleide, door minderheden geleide, veganistische wijnbereiding, minimale interventie, enz., En geruststuurde dat de informatie betrouwbaar is.

Volg hun VineBase bij te houden en te zien hoe het platform evolueert website, Instagram, En Facebook. We willen het Vinebase -team bedanken voor hun tijd en energie - proost!