Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden je aan over te schakelen op Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Winkelwagen 0

Er zijn geen producten meer te koop

Subtotaal Vrij
Verzending, belastingen en kortingscodes worden berekend bij het afrekenen

Uw winkelwagen is leeg

Kelderchat: wijnen tot uitverkocht, een interview met Julie Blout

Cellar Chat: Wines Til Sold Out, an Interview with Julie Blout

De jacht op de heilige graal van wijn kan net zo opwindend zijn als het voor het eerst daadwerkelijk proeven. Wanneer je die speciale vintage vindt, of die fles die alleen in kleine hoeveelheden wordt geproduceerd, ga je van het drinken van wijn naar het hebben van een ervaring. Julie Blount van wijnen tot uitverkocht, de leider in wijnflits sites, kent dit gevoel maar al te goed en geniet ervan. Met meer dan 25 miljoen verkochte flessen en toegang tot een uitgebreid wijnnetwerk, verandert wijnen tot het uitverkocht de Wine Sale -wereld één fles tegelijk. Meer informatie van Julie over wijnen die uitverkocht zijn in onze nieuwste kelderchat.

Coravin: Julie, wat is je rol bij WTSO? Waarom werd je verliefd op de wijnwereld?

Wijnen tot uitverkocht:
We dragen allemaal veel hoeden. En daarom helpen we elkaar altijd om de doelen van het bedrijf te bereiken - dat is wat me in het bedrijf heeft getrokken om mee te beginnen. Dus hoewel ik me in de eerste plaats concentreer op klantgestuurde projecten, is mijn rol niet gecementeerd voor bepaalde reeks verantwoordelijkheden.

Sinds de eerste dag heb ik aangetrokken tot het opbouwen van relaties met klanten. Ikzelf en mijn team zijn erg gefocust op het creëren van de beste online winkelervaring voor elke individuele klant. De hemel is de limiet voor hoe ver we gaan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn, daarom hebben we een 100% garantie op onze wijnen en service.

Het duurde niet lang voordat ik verliefd werd op wijn kort nadat ik begon bij WTSO. Ik heb het gevoel dat het een van die dingen is die een geweldig gespreksonderwerp is en mensen echt iets geeft om te socialiseren en te binden. Ik zou uren met sommige van onze klanten kunnen praten over de smaakprofielen van wijn. Ik kan niet eens tellen hoeveel geweldige relaties die wijn heeft helpen creëren in mijn persoonlijke en professionele leven, en ik kijk uit naar nog meer.

Verzameling flessen wijn op houten koffers

C: Waar gaat WTSO over? Wat maakt WTSO anders dan veiling of andere online retailers?

WTSO: We zijn een Flash Sale -website, waar op elk willekeurig moment slechts één wijn te koop wordt aangeboden. Voor de klant biedt dit de mogelijkheid om kwaliteitswijnen te kopen tegen een gereduceerde prijs, zonder veel wijnen te doorzoeken waarin ze niet geïnteresseerd zijn. Voor wijnhuizen bieden we voor een beperkte tijd maximale blootstelling voor hun wijn en merk. Het is een veel minder moeizaam proces en dan door het traditionele distributie/retailnetwerk gaan en een wijnmakerij in staat stellen hun product onmiddellijk in handen van consumenten te krijgen.

C: WTSO -oprichters Joe en Elliot zijn begonnen met het nu wereldwijde wijnnetwerk van wijnhuizen en retailers die WTSO tot een van de beste wijnverkoopwebsites maken. Kun je meer delen over het netwerk en hoe andere wijnhuizen kunnen worden betrokken?

WTSO: Elke wijnmakerij die een wijn zou willen hebben die voor WTSO wordt overwogen, kan via onze website contact met ons opnemen. We kopen wijn via verschillende methoden. We hebben geweldige relaties met verschillende importeurs en agenten over de hele wereld die ons dagelijks aanbiedingen presenteren.

C: Hoe werkt het selectieproces om te bepalen welke wijnen op WTSO worden verkocht?

WTSO: Elke wijn wordt door een uitgebreid controleproces geplaatst, waarbij zowel de kwaliteit van de wijn als de prijs, de plaats, de wijnmaker, evenals andere factoren worden overwogen. We zullen elke wijn bevatten die aan onze criteria voldoet.